poniedziałek, 7 maja 2018

Tylko w Maju

Maj, to jeden z moich ulubionych miesięcy.

Dlatego dziś kartka na okazję, która zdarza się tylko w maju
(tak, wiem że czasami bywają i w kwietniu i czerwcu ale dla mnie jakoś przypisane są do maja)
czyli Sakrament Pierwszej Komunii Świętej.

Stworzyłam ją z materiałów dostępnych w LemonCraft,
wykaz materiałów znajdziesz na firmowym blogu TU,
a ja zapraszam do oglądania zdjęć.


Jak widzisz uparcie trwam w bieli i w delikatnych beżach bo wydają mi się idealne na ten właśnie moment.


Robię różne eksperymenty,
tutaj zastosowałam dwojakie użycie gazy-u góry jest pod papierem a na dole na.



Używam też kończących się już zapasów szydełkowych kwiatków


oraz koronki, może wiesz gdzie taką można obecnie kupić?


Pozdrawiam serdecznie

Eva
Mimowolne Zauroczenia



6 komentarzy:

  1. Urocza jak biały obłoczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna! Cudnie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka. Kwiatki dorobisz a koronki w pasmanterii czekają :-0. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna!!! Ślicznie jej w tych koronkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna i delikatna,jak niebo

    OdpowiedzUsuń
  6. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.