piątek, 9 marca 2018

Przedwiośnie

Mam wrażenie, że idzie ku lepszemu.
Mrozy i śniegi odpuściły, słonko zaczyna mrugać zza chmur,
czyli jest nadzieja na lepsze.

Dziś prezentuję kolejną inspirację jaką stworzyłam dla Lemoncraft




jest to wiosenna kartka z motylami









Wykaz użytych materiałów znajdziesz na blogu Lemoncraft
(wiem, wiem poszalałam z ilością, ja znana z tego, że robię prace z jednego arkusza)



Bardzo dziękuję , że odwiedzasz mojego bloga.
Jeśli dawno mnie u Ciebie nie było, zostaw komentarz a z chęcią Cię odwiedzę.
Nie umiem rozkminić o co chodzi w opcji wyświetlania profilu osoby obserwującej, można bowiem zobaczyć czym się interesuje, kogo ogląda ale nie widać jak trafić na jej profil. Masz na to jakiś patent?

Pozdrawiam serdecznie
Eva


13 komentarzy:

  1. Bardzo delikatna i elegancka :)Cudowne motylki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten problem, że nie mogę trafić na profil osoby obserwującej. Jak to rozkminisz albo jak dostaniesz jakieś wskazówki to proszę daj znać.
    Praca jak zawsze inspirująca ! Ptaszki, klatki, motylki uwielbiam... teraz to już w ogóle z utęsknieniem czekam na wiosnę :) Uściski !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka- lekka , zwiewna, niech już ta wiosna przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. C-U-D-O !!! xoxo Aneta

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ty to robisz? :) piekna, delikatna i zwiewna jak te motyle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie podobnie z tym profilem.Karteczka piękna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna praca, jak dla mnie bardzo romantyczna:) I zdjęcia cudowne, pięknie zaaranżowana praca.
    Życzę słoneczka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka na pięknych zdjęciach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała kartka. Motylki wyglądają cudownie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Z motylkami musiało wyjść pięknie. Podoba mi się taka kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie podobnie z tym profilem.Karteczka piękna. Pozdrawiam :-).
    ทางเข้า D2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.