środa, 6 grudnia 2017

Santa Claus is Coming...

Mikołajki!!!

Tak, to już dziś!

Byłaś grzeczna?
Co znalazłaś w swoim bucie?
Opowiedz....
A u mnie coś innego niż zwykle,
zamiast kartki dzisiaj prezentuję wianek z Mikołajami od Janet.



Światło wiecie jakie, więc zdjęcia najlepsze nie są
ale cóż, taka pora roku, na słońce trzeba poczekać jakieś pół roku :)


Wianek zrobiłam z naturalnych produktów-orzechy, szyszki, pierniki, anyż, kora, sznurek
i kilku dodatków mniej naturalnych :)


Idealny do konsumpcji po Świętach!
Jak już zabraknie tych wszystkich pyszności.


Dziękuję za Twoje odwiedziny
XOXO



Pozdrawiam
Eva
Mimowolne Zauroczenia

Wianek zgłaszam na TO wyzwanie



oraz TU

24 komentarze:

  1. FANTASTYCZNY i bardzo apetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, bardzo dziękuję. On wydziela jeszcze świąteczne zapachy więc przechodzenie obok jest "niebezpieczne" :)

      Usuń
  2. Wianek jest śliczny, ale ja nigdzie nie widzę mikołajów, a napisałaś - wianek z mikołajami ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro, Mikołaje są na dwóch z trzech okrągłych medalionach-czerwone na białym tle. Na trzecim są dzwonki ale napis nawiązuje do Mikołaja. Niestety dzisiejsze warunki atmosferyczne nie pozwoliły mi wydobyć odpowiedniej ostrości.Ale jeśli tylko będzie lepiej zrobię zbliżenie, żeby je pokazać :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ja się nie ciepiam, ja tylko szukałam Mikołaja,bo do mnie przyszedł dopiero przed chwileczką;-)

      Usuń
    3. Basiu, to wszystko jasne! Mam nadzieję, że dostałaś to o czym marzyłaś!

      Usuń
  3. Wspaniały i taki do schrupania. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycam się :) cudowny :) Ja grzeczna byłam, Mikołaj mi stempelki przyniósł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny w dużej mierze jadalny i z pewnością bardzo aromatyczny wianek!!! Chętnie zagoszczę tu na dłużej - 800 obserwatorów to już super wynik:). Prace są wyjątkowe i pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny wianek, bardzo pomysłowy i pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, smakowity i kuszący ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. PRZE-ŚLICZ-NY!:) Bardzo lubię takie rzeczy i sama chętnie robię, i chętnie podglądam u innych:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny i bardzo smakowity!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny wianek!Zapachniało świętami...

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały wianek, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się prezentuje tan wieniec. Jest wyjątkowy. Dziękuję za udział w grudniowej zabawie na blogu Three Wishes - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń
  13. Wianek jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny wianek i na pewno pieknie pachnie. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajny pomysł na wianek :) cudo i jeszcze do konsumpcji ;) no rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  16. cały do schrupania!Super!

    Dziękujemy za udział w naszej zabawie
    DT " Three Wishes"

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo Ewa przypadł mi do gustu Twój wianek, a serce moje skradł taki na nim detalik - szpulka ;) uściski i magicznych Świąt życzymy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po prostu do schrupania :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.