sobota, 7 października 2017

Światowy Dzień Robienia Kartek

To właśnie dziś!
Nie mogłam odmówić sobie tej przyjemności i stworzyłam kartkę świąteczną.



Pogoda za oknem aż prosi by zostać w domu i porobić coś dla przyjemności,
więc nie pozostaje nic innego jak wyciągnąć papiery, nożyczki, tekturki i klej i do dzieła!


Do zrobienia kartki użyłam jednej z nowości z Crafty Moly,
którą dostałam na Zlocie w Poznaniu.


Jemioła w ramce...czyż nie jest piękna?
Ja się zauroczyłam, a w tej kolekcji są jeszcze inne cudeńka.


Oczywiście jak to ja musiałam ją ozdobić perłami i brokatem, bez tych elementów nie ma rozpoczęcia sezonu świątecznego.
Nawet moje dziecko się mieni :)
Co raczej nie jest pożądane, zwłaszcza przez niego.


A Ty jak świętujesz?


Pozdrawiam serdecznie
Eva
Mimowolne Zauroczenia

1 komentarz:

  1. Śliczna :-).Rzeczywiście te tekturki są piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.