wtorek, 22 września 2015

Od Środka

Dziś będzie trochę od środka,
nie, nie nie bójcie się, nie będę rozpisywać się o swoim wnętrzu,
będzie o mnich czterech kątach.

Zacznę dość nietypowo bo nie od wejścia
a od najbardziej prywatnego pomieszczenia jakim jest łazienka.
A właściwie szafa w łazience, na którą czekałam bardzo długo.

Zapraszam do oglądania







Wiem, że to nie jest nowoczesne wnętrze
a coś zupełnie odwrotnego,
ale może jednak komuś przypadnie do gustu.
Jeśli macie jakieś spostrzeżenia, uwagi
albo jeśli jesteście zaciekawieni co jeszcze kryją moje cztery ściany 
to zostawcie proszę jakąś informację.

pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia

12 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia cudownego wnętrza...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szafa choć nie widać jej całej nadaje uroku poprzez te wyrafinowane drzwiczki a zawartość szafy bardzo stylowa, dopełnia całość. Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna łazienka więc dobrze się zapowiada i czekam na pozostałe wnętrza :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna szafa, cudowna zawartość:) A może szersze kadry? Buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22.9.15

    Jestem bardzo ciekawa reszty, bo widzę, że są to wnętrza bardzo w moim stylu :)
    pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze,ależ cudna ! No pewno,że jestem ciekawa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna szafa i jej zawartość , uwielbiam ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie wspaniale,że nie jest nowoczesna.Ja również marzę o podobnej szafie do łazienki.Wypełniłaś ją zjawiskowymi drobiazgami.Mam nawet ten świecznik i podobny koszyk jakie widzę u Ciebie. Oczywiście,że chciałabym zobaczyć resztę łazienki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. twoja łazienka pachnie romantyzmem na kilometr

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te sekretne zakątki. Lubię ten styl, podoba mi się i chętnie zobaczę więcej .

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tak pospiesznie zaglądam tu i tam, to nabieram chęci rozejrzenia się po Twoich wnętrzach dłużej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.