poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Czas na zmiany

Tak, tak czas na zmiany!

Pierwszą zmianą jest niestety zmiana aparatu fotograficznego,
po ostatniej naprawie pół roku temu znowu się popsuł,
koszty napraw są już w tej chwili tak duże, że raczej lepiej odkładać pieniądze na nowy sprzęt
i tu liczę na Waszą pomoc
możecie polecić fajny aparat?
Pewnie, że możecie przecież robicie zjawiskowe foty!
proszę Was serdecznie doradźcie co warto kupić?

Druga zmiana to ta, że postanowiłam oprócz moich craftowych wytworów
pokazywać na blogu jeszcze moje 4 kąty,
co Wy na to?
Zwłaszcza, że się dzieje:


kinkiety zmieniają swoja lokalizację - po raz 3 chyba :)


biel pozostaje ale ...
wprowadzają się też inne kolory


no a tu to już feria barw, dobrze że za chwilę będą przykryte :)

Jak na razie wszystko pokryte jest półcentymetrowym pyłem,
po świątecznych porządkach słuch zaginął
ale jestem pełna nadziei, że dam radę :)
Co Wy na to?
Pomożecie?

całuję
Mimowolne Zauroczenia

6 komentarzy:

  1. W kwestii aparatu nie pomogę, bo ja laik jestem, ale na Twoje 4-kąty mówię zdcydowanie TAK! :))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehe właśnie w niedziele zamówiłam aparat i jutro mi przyjdzie. Zamówiłam Canon EOS 100d.
    Wcześniej miałam Canon 700d. Polecam oba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam oglądać wnętrza! Pokazuj :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie co wybierzesz w kwestii aparatu, a kąty miło pooglądać zwłaszcza cudze, z chęcią i przyjemnością, pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoje prace to i wnętrza pewnie masz wyjątkowo ładne. Chętnie obejrzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.