czwartek, 4 października 2012

Tiulowa Dama

Wpadł mi w ręce kawałek tiulu,
nie był zbyt wielki, ale od razu wiedziałam co z niego powstanie-
Tiulowy kwiat z "diamentem" w środku.


Cierpliwie, za pomocą nożyczek wycięłam kilkanaście kwiatków,
złożyłam je ze sobą, zszyłam za pomocą kordonka i przymocowałam kamień,
następnie umieściłam go na cudownym papierze imitującym tiul,
(szczegóły na blogu Galerii Rae)
jest niesamowity!!! (a dzięki tej kartce wiem, że czas go ponownie zamówić, 
bo to ostatni arkusz jaki znalazłam w moim kartonie z papierami).
Dodałam dwa kawałki koronki i całość dookoła przeszyłam,
ściegiem zygzakowym.
Pod kwiatem umieściłam ramkę którą dostałam od ArtIs
i przewiązałam kokardę z organzowej wstążki.


Kartka wyszła skromna i eteryczna,
dokładnie taka jak chciałam.

pozdrawiam
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

Bardzo dziękuję Wam za życzenia,
od razu humor mam lepszy :)

okazało się że mój synek ma zapalenie oskrzeli i ja już prawie też,
więc posiedzimy sobie trochę w domku.

20 komentarzy:

  1. Dzień dobry kochana :) przepiękne rzeczy robisz :) cudowne...całusy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna karteczka, dużo zdrówka dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowna...przepiekna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och karteczka jest naprawdę piękna. I racja ja też powinnam ponownie zamówić ten papier...stęskniłam się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. subtelna, szykowna, wygląda wspaniale! zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna i bardzo elegancka:)życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka prześliczna. Taka delikatna i elegancka-w zasadzie nic nowego-tu zawsze takie znajduję:)Czegokolwiek dotkniesz przeradzasz w coś takiego co zawsze mnie zachwyca. Życzę zdrówka dla obojga:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka...taka delikatna i bardzo klasyczna...piękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Cudna kartka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna, delikatna!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak eteryczna, to jest idealne slowo, odzwierciedla ja.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz wiem, czemu u Ciebie tak często widzę ten papier i już się nie zastanawiam...:) Zamówiłam go wczoraj po raz pierwszy i już mam ochotę zrobić to ponownie. Jest cudny, a Twoja karteczka zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  13. Just gorgeous, so so elegant and delicate!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna to za mało powiedziane! Wracajcie szybko do zdrówka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, delikatna - idealna.. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Delikatna i leciutka - śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezwykle eteryczna kartka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.