sobota, 19 marca 2011

Książęcy Ślub

Wielkimi krokami zbliża się data
Książęcego Ślubu,
jestem bardzo ciekawa tego wydarzenia,
bo tak to chyba należy traktować.

Ale tak sobie pomyślałam,
że przecież każdy Ślub jest Książęcy.
Panna Młoda wygląda jak księżniczka z bajki,
a Pan Młody jest jej Księciem,
czyż nie?!

Dlatego przygotowałam kartkę na tę właśnie okazję,
spełnia też wymogi wyzwania Hopmartu,
wyzwania nr 19 pt.Ślub
wytyczne to:
-praca na bazie kwadratu lub prostokąta
-użycie w pracy ramki
-wkomponowanie napisu

oto moja propozycja:



jest utrzymana w stylu retro,
stare zdjęcie w sepii nadaje jej ten charakter,



a ramka przypomina swoim kształtem bajkową karocę,
więc jest też książęco:)



dla podkreślenia charakteru uroczystości
kartka zapakowana jest w pudełko z "okienkiem",
stanowi więc formę prezentu,
wewnątrz którego prócz kartki mogą znaleźć się cenne drobiazgi.



Dziękuję, że jesteście!
Ja

12 komentarzy:

  1. Bardzo subtelna....ach.... Dziękuję za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam. DT HopmArt

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie perfekcyjna!!! :)
    uwielbiam Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna :)
    Pozwolę sobie zaproponować Ci wysłać ją na konkurs organizowany tutaj: http://www.cardmakingandpapercraft.com/node/21842
    To jest konkurs na wykonanie kartki dla Księcia William'a i Kate Middleton :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna kartka i przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. no naprawde przesliczna i delikatna..

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest boska. Chciałabym mieć takie zaproszenia na własny ślub, o ile w końcu będę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ... Boziu, jak piekna! Robisz cuda! Ta kartka jest taka delikatna, taka inna... i to puzderko do niej.. Slicznie!
    Powiedz, czy Ty sprzedajesz swoje prace?

    Pozdrawiam serdecznie!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna delikatność!!!! Taka elegancja i szyk!!! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypadkiem trafiłam na twojego bloga, Ogromnie podoba mi się Twój styl. SUPER!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Awesome!!! You amazed me with your beautiful work!

    OdpowiedzUsuń
  11. urocza i przepiękna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.